wtorek, 1 grudnia 2015

Szok


'To pani chce się leczyć czy nie?!'
Hasło naczelnej lekarki, pani T. (uciekajcie, gdy tylko usłyszycie jej nazwisko!).
Moje dwajścia dziewięć wessanych chemii, czyli siedemdziesiąt kroplówek, przeca wyraźnie świadczy o tym, że nie!
O co poszło?
Mój port jest do usunięcia. A wypadałoby założyć nowy.
Ja mówię, że to nie ma sensu. Że mój organizm i tak go wypcha, a w ogóle to po drugiej stronie mam tatuaż i nie mam ochoty się oszpecać na całe życie dla trzech chemii.
No to pani T. się zirytowała. Wywołując powszechne oburzenie wśród jedenastu osób zgromadzonych w sali podczas wizyty.
Przecież są wklucia centralne, a od biedy można wenflonem spróbować.
Nikt nie ma prawa wymuszać na mnie jakiejkolwiek decyzji!
Nie? A jednak!

Ale ja wiem o co chodzi.
Każdy wie o co chodzi.
Bo jak nie wiadomo o co, to wiadomo o co.

Na szczęście po chwili na salę wróciła doktor C. Załagodziła sytuację.
Porozmawiała na spokojnie.
Ustaliłyśmy schemat działania.
Dało się? Dało.

Bogowie, jak ja tęsknię za dr. Kowalczykiem!
Ledwo minął tydzień odkąd przeniósł się na Ceglaną, a już na Raciborskiej rządzi chaos i żądza pieniądza.
Straszne.

9 komentarzy:

  1. Kochana, a ja Ci radzę usunąć to nazwisko lekarki, zwłaszcza w kontekście "koperty"
    możesz mieć nieprzyjemności, bo to zniesławienie
    lepiej pisać pani X,
    przekaz ten sam
    rozumiem, że masz rację, ale prawo jest prawem
    wiem z doświadczenia i dlatego pozwoliłam sobie na komentarz
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Konował to najdelikatniejsze słowo, które przychodzi mi teraz do głowy...
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Raczysko strasznie finansożerne jest. "
    Bzdura.Ja znam metody na raka i inne nowotwory co kosztują niecałe 100 zł na miesiąc a 1 nawet w cenie otake bonifikata100% .Natomiast to co robisz to samobójstwo.Tu więcej o truciznach co nimi jesteś szprycowana: http://www.faceci.com.pl/r_rak_metody_konwencjonalne.html .Do tego leczenie nie usuwa zwykle na stałe przyczyn nowotworu-trzeba zapobiegać i usuwać przyczyny jego powstania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś konował wygnał mnie z gabinetu.Napiszcie jak go zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)