piątek, 4 grudnia 2015

No i znowuż, grudniowa mało zabawna zabawa...


Zmuszonam.
Przymuszonam.
Szukam wyjścia z sytuacji, a póki co...
Za namową Anuka i z jej ogromnym wsparciem (kocham Cie, Mała!) powstała ta oto zrzutka:
https://zrzutka.pl/5rwv7t

Wolałabym na te pieniądze uczciwie zapracować, ale leżąc w szpitalu nie mam najmniejszej możliwości, aby to uczynić :(

Pomóżcie, podawajcie dalej...
Nie po to wszyscy razem walczymy z moim przebrzydłym rakiem, żeby pokonała nas szara rzeczywistość!

Ogromnie dziękuję za każde miłe słowa, za wsparcie psychiczne i finansowe.
Ogromnie wiele to dla mnie znaczy!

13 komentarzy:

  1. Lucynko, chetnie popre akcje
    ale jako stara blogerka radze sprawdzić strone prawną, czy to jest legalne, nawet nie wiesz, ile krązy w necie hien szukających tylko okazji do zaszkodzenia bliźniemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona legalna, sprawdzona przez znajomą. Dzięki za troskę, Słońce :*

      Usuń
    2. strona może być legakna
      ale od darowizny chyba trzeba zapłacić podatek
      uważaj
      dowiedz się tego

      Usuń
    3. Staram się jak mogę, aby wszo było w pełni legalne. Ale poczytam jeszcze.
      Dzięki :*

      Usuń
    4. Kochana, ja wiem, że Ty masz same dobre chęci
      jak zaczynałam blogerkę wierzyłam w ludzi jak w księżyc
      ale potem się przekonałam, że ludzi to tylko ludzie
      i tylko dlatego się ośmielam

      Usuń
    5. Właśnie obczajam podatki od darowizny.
      Konto jest założone przeze mnie, żeby nie było niedomówień :) Anuk pomaga mi w promocji i... Namowila mnie, aby odwazyc się prosić :) Nikt poza mną nie ma dostępu do.konta na zrzutce ;)

      Usuń
    6. trzymam kciuki
      i sprawdz co trzeba, szczerze radze

      Usuń
  2. Hmmm albo ja jakaś niekumata, albo o co chodzi z tą stronką. Klikam chciałam wesprzeć, a tam mi pisze minimalna kwota do wpłaty 5000 zł, a tyle to sama na koncie nie mam :( Poproszę o jakieś wskazówki jak to ogarnąć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już naprawilam! Przepraszam za zamieszanie, troszke nie myślę ;)

      Usuń
  3. Udostępniłam na fb. I po 10 coś dorzucę od siebie. Póki co to mój portfel krzyczy, że dramat a w lodówce światło widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za udostępnienie :) Już samo to wiele daje :)

      Usuń
  4. Chciałabym pomóc i się dorzucić tylko że w wykazie nie ma mojego banku,mieszkam w UK i nie posiadam polskiego konta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)