poniedziałek, 12 października 2015

Wszystko na raz


Idzie jesień.
Wróć.
Jesień idzie, ale w pizdu. Za oknem pada śnieg.
A u mnie jesienna niedeprecha.
Siedzieliśmy sobie z Kawalerem nad rachunkami, w weekend zrobiliśmy zakupy, a wczoraj wieczorem się smialiśmy.
Z czego?
Zostały nam trzy stówki, z tego dwie na karcie kredytowej, do dziesiątego listopada.
O dziwo! Żadne z nas nie rozpacza, nie panikuje, śmiejemy się tylko.
W zamrażarce mam z osiem kilo mięsa, w komórce z dwadzieścia kilogramów ziemniaków, kilkanaście słoików z przetworami... Z głodu nie umrzemy :-D
Na szczęście jest jeszcze szansa na zwrot kosztów leczenia z Fundacji.
Tragedii nie ma.
Bo jesteśMY.
MY.
Najważniejsza jednostka na świecie :-)
Pogodnie.
Ciepło.
Jest nadzieja na wygrzebanie się z długów.
I, w końcu!, Kawaler przyznał mi rację - lepiej kupić domek niż mieszkanie :)
Ale to jeszcze z pięć lat, zanim się stanie.
A ja już się cieszę!
Będę miała swoją marchewkę! :-D
Chce mi się znowu wszystkiego.
I nie wiem, czy iść powyszywać czy poklepać kolczyki ;-)

7 komentarzy:

  1. Bierz się do wyszywania :) dawno nic nie widziałam... najpierw jednak naklep kolczyków ;) bezie wtedy przyjemne z pożytecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywanie mi trochę nie idzie. Aktualna chemia strasznie na wzrok siada. Musiałabym mieć kanwe z 10-12ct o.O Może gobeliny zacznę robić? ;)))

      Usuń
  2. miało być będzie... tak to jest jak się człowiek śpieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd w Tobie tyle optymizmu? Jak to sie robi, żeby tak cieszyć się życiem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje teksty, zawsze mi się humor poprawia :-)

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)