wtorek, 13 marca 2018



Irryt!

Dużo rzeczy mnie ostatnio irytuje. I odzywa się żądza mordu...

Na szczycie listy jest internet. Fb przewodzi.
Kilka dni temu zostałam zaproszona do grupy o storczykach. Lubię takowe, więc wlazlam. Piszę pierwszy post z pytaniem (którego nie było w ciągu ostatnich kilku miesięcy - sprawdziłam). Nikt nie odpisywał na temat. Spam totalny. Zostałam zrównana z ziemią za używanie słowa "podlewać" zamiast "namaczać". Post zablokowano. Uciekłam z grupy.
I walić to, że ja rzeczywiście storczyki namaczam ;p

Mam wrażenie, że jak już ktoś w dużej grupie dorwie się do miana moderatora, to zaczyna zachowywać się jak strażnik w więzieniu. On ma rację, jest bogiem, wie wszystko. A kto nie liże dupy, ten jest dupa.

Znacie mnie. Nie jestem trollem, trochę oleju we łbie mam, staram się być miła i użyteczna. Dlatego WKURWIA mnie, gdy ktoś po mnie jedzie.
Normalnie lawina hejtu. Za chuj wi co.

Druga sprawa, która mnie irytuje, to temat wolnych niedziel.
Kilku klientów już mi zalazlo za skórę swoimi "a po co to" i "a dlaczego".
Dzisiaj było combo nawet: "Wczoraj było zamknięte. Nie pakujecie zakupów. Cofamy się do epoki kamienia łupanego.". Co, kurwa?
Pamiętam, jak za dzieciaka wszystkie sklepy w niedzielę były zamknięte. I wszyscy żyli.
Pół świata ma zamknięte w niedzielę. Drugie pół nie ma sklepów. My, z handlowymi niedzielami, jesteśmy tylko błędem statystycznym.
Jak dla mnie mogli by zamknąć wszystko. Na amen. No, poza służbami ratunkowymi.
Też widzieliście, ilu ludzi wyszło w niedzielę z domów?! Przecież to było piękne.
Powinni jeszcze obcinać transfer danych w sieci. To by dopiero było :D

Nie powiem, fajnie jest mieć wolne.
I mieć świadomość, że na pewno będę mieć jeszcze wtedy i wtedy wolne. I Krzysiek też będzie miał wolne. I będziemy mogli razem się poczabajkować :)

Z okazji 18 stopni i pierwszej niedzieli niehandlowej zrobiliśmy ognisko. Spędziłam trochę czasu z Mężem i znajomymi. Bajka!

Tylko szkoda, że wcześniej, w piątek i sobotę, przerzucilam z pięć ton towaru.
No jakby szedł armagedon czy inna wojna.
Tak wyglądały moje ręce w sobotę wieczorem:


No bywa. Praca jak praca.
Ale potem przychodzi do ciebie taki chuj zjebany i gada do kolegi:
"Popatrz się na ochroniarza, jaki kutas, stoi sobie cały dzień i nic nie robi. To jest praca! A ta pani (wskazuje na mnie) też fajnie, niedziela wolna, całą zmianę siedzi na dupie i jeszcze jej płacą. A i tak narzekają."
Spokojnie odpowiedziałam, że mamy wolne miejsca i w ochronie, i na kasach - zapraszamy.
Zarechotał i sobie poszedł. A ja zostałam z wkurwem.

Irytuje mnie też bałagan w domu. Od niedzieli wyrzucilismy chyba 8 worków śmieci. W tym trzy były z moimi ubraniami. Tak, w końcu pozbyłam się WSZYSTKIEGO, co jest za duże lub za małe. Teraz już każde moje ubranie na mnie pasuje :)
Gonię za minimalizmem. Jutro zaczynam zabawę z dokumentami. Będzie wesoło, uh...

A najbardziej irytuje mnie PMS.
Bo przez niego wszystko mnie irytuje.
Gdzie moja czekolada?

Udpostępnij:

9 komentarzy:

  1. Ostatnie zdanie cudne! nareszcie się uśmiechnęłam, bo przedtem wk.......m się razem z Tobą:)Ten hejt mnie też dotknął,aż zabolało...i dotyka w najmniej oczekiwanym miejscu...myślę, że z czasem przywykną, że niedziela wolna i będzie normalnie! Idę do garderoby walczyć o minimalizm!masz rację- te za duże też wyrzucamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka - wyrzucamy wszystko, co wywołuje negatywne emocje ;D

      Buziam :*

      Usuń
  2. Piekne o tej grupie na Fejsie :DDD
    Ja to już z kilu blogów zostałam posunieta, jak wiadomo słyne z brutalności w słowach i trollowania, więc i tutaj może mnie to spotkać:PPP

    Wkurw to czasem pozytywny odgromnik niepotrzebnych emocji, więc trzeba się wkurwić d czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś honorową czytelniczką, nie wyrzucę Cię nawet, jak zaczniesz trollowac.
      No chyba, że mnie wkurwisz :D

      Usuń
    2. No umiem wkurwić jak widac po powyższych przykładach, choć zabij, nie wię czym
      znaczy raz wiedziałam, pojszło , że nie wierzę w zamach w Smoleńsku np:ppp

      Usuń
    3. O, za to to masz u mnie tatara. Tfu! Sałatę :D

      Usuń
  3. Szybko! Dajcie jej czekoladę! :)
    I tak podziwiam Twój spokój, ja bym nie wytrzymała z takimi klientami, a tych z grupy FB bym zgłosiła do samego Zuckenberga, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami nie wytrzymuję... Ale uśmiech na twarzy ich najbardziej wkurza :D

      Usuń
  4. Zakladalam konto na FB dwa,czy trzy razy i tyle samo razy likwidowalam. Likwidacja konta to cudne uczucie, juz raczej nie zaloze, od ponad pol roku upajam sie 'wolnoscia', wiecej czytam, wiecej wychodze z domku. I przy okazji znajomi sie zweryfikowali, bardzo lubie wymieniac dlugie maile (zamiast czytac i wstawiac krotkie 'anonse' na FB). A co do ludzie 'Jeszcze sie taki nie urodzil, co wszystkim dogodzil'. Ludzie sa rozni, a aroganci najglosniejsi :D Ostatnio mi gul skoczyl jak ktos madry inaczej za granica spytal sie,czy jestem z Rosji. Odpowiedzialam, ze z Polski, a on na to, ze to przeciez to samo :D Normalnie mi pletwy opadly...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lena

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)