środa, 7 marca 2018

Starość nie radość, kierwa.

Zestarzałam się. I to nawet nie wiem, kiedy.

W którymś momencie zdjęcia długowłosych przystojniaków na instagramie przestały mnie cieszyć, a zaczęły irytować.
Nie to, żeby przystojni panowie byli źli. Gdzie tam, fajnie na jakimś bloomopodobnym oko zawiesić. Tylko przeraża mnie zawartość ich głów - trzeba mieć cholernie nudne życie, żeby wrzucać dziesięć selfików dziennie. I całkowicie nie mieć pomysłu na siebie.

Jedni zazdroszczą insta-celebrytom, a ja im współczuję. Kijowo tak codziennie musieć udowadniać, że jest się kimś. Codziennie musieć przypominać, że się istnieje.
Fajnie jest móc zniknąć na dłuższy czas z neta i wiedzieć, że obserwujący o tobie nie zapomną. A nawet się upomną ;)

Dlatego Was uwielbiam. I tego bloga.
I swoje życie.
Chociaż czasami go nienawidzę, to jednak stanowczo je kocham.
(czyli jak w każdym małżeństwie - miłości i nienawiści po równo ;p)

4 komentarze:

  1. No nie ma nic gorszego, jak pusta głowa , nawet w najpiękniejszym opakowaniu! i to niezależnie od płci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niegdy nie miałam parcia na szkło
    kilka razy ominęła mnie sława onkocelebrytki i baardzooo sie cieszę

    blogosfera jest fajna
    trole są czasem bolesne, ale to przemija
    a fajne ludzie zostają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, oni mają tak nudne życie, że dla nich to selfie na insta to jedyne co ich trzyma na ziemi, bez tego mogliby przestać istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaa, ja się też czasem zastanawiam co ci niektórzy ludzie mają w głowach. Już nawet siano bardziej treściwe jest. Po za tym są ludzie,który swoje życie realne w całości przenieśli do internetu. To takie Second Life...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)