poniedzia艂ek, 26 pa藕dziernika 2020

Jestem onkologicznym cudem! 馃槑

 Dok艂adnie 29 czerwca 2019 roku wzi臋艂am ostatni膮 porcj臋 chemii. Min膮艂 rok, pi臋kny i spokojny. Cudowny i bezcenny.

Ma艂o pisa艂am. Bo to blog rakowy, a ja by艂am chwilowo "zdrowa". Zas艂u偶y艂am, aby chocia偶 chwil臋 nie my艣le膰 o skorupiaku. Jednak wracam. Jak wida膰 ;) 

Dzisiaj znowu odwiedzi艂am onkologa, w 艣rod臋 mam tomografi臋, a od 4. listopada zaczynam na nowo chemi臋. No chyba, 偶e tomografia wyka偶e jak膮艣 inn膮 przyczyn臋 wodobrzusza, kt贸re mnie dopad艂o ;) 

Wygl膮dam jak w zaawansowanej ci膮偶y. Z trojaczkami. Ci臋偶ko mi si臋 siedzi, chodzenie wywo艂uje b贸l p臋pka (?!), ale czuj臋 si臋 stosunkowo dobrze. Znaczy si臋 - nie 艂ykam ton tabletek, nie 膰pam przeciwb贸lowych na kilogramy, a z "mocnych" lek贸w przerzuci艂am si臋 na... Paracetamol. I dzia艂a na mnie wr臋cz ob艂臋dnie! Czyli, b膮d藕my szczerzy, nic mnie nie napierdala, jak co to tylko 膰mi i dokucza ;)

Ale ja nie o tym chcia艂am! 

Wiecie, jak to jest mie膰 swojego, dobrego lekarza? Zaczyna si臋 od "wygl膮dasz ob艂ednie!", leci przez "jeste艣 moim onkologicznym cudem!", a ko艅czy si臋 "przytuli艂abym ci臋, ale ten covid...". Po czym mnie przytula i m贸wi, 偶e liczy艂a na to, 偶e ju偶 nigdy si臋 nie spotkamy. Moja doktorka jest cudowna! Nie zrz臋dzi艂a, 偶e nie wpad艂am na kontrol臋, bo rozumie, 偶e ja wiem, gdy co艣 jest nietentego. Wie, 偶e 偶ycie to nie le偶enie w szpitalu. I 偶e jako艣膰 偶ycia jest wa偶niejsza od jego d艂ugo艣ci :) Do tego jej zale偶y! Zwyczajnie i po prostu.

Jestem ogromnie wdzi臋czna 艣wiatu, 偶e postawi艂 na mojej drodze kogo艣 takiego. Kogo艣, za kim si臋 t臋skni, chocia偶 si臋 wcale nie powinno ;) No bo, musicie przyzna膰, 偶e troch臋 nienormalne jest t臋sknienie za swoim onkologiem. A t臋skni臋 za ni膮 potr贸jnie za ka偶dym razem, gdy nam do czynienia z innym lekarzem. A dzisiaj mia艂am ;)

Teraz id臋 poodpoczywa膰. Przy szyde艂ku. Zas艂u偶y艂am! Wsta艂am w ko艅cu o przed si贸dm膮 rano! Pierwszy raz od... Ponad roku. Yep. Od ostatniej chemii ;)

Tulam Was mocno!

3 komentarze:

  1. Pani Lucyno!
    Dobrze i Pani膮 m贸c spotyka膰, cho膰by tu, na blogu.
    Codziennie w zak艂adk臋 zagl膮da膰 na pasku, czy napisa艂a dzi艣 czy jutro napisze:)
    Jest Pani cudem,zaiste, cudna Pani jest.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Powodzenia ! A dobry i ludzki lekarz to skarb :)))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tulam Ci臋 S艂oneczko - spu艣膰 to wodobrzusze w kiblu. I zdrowiej.

    OdpowiedzUsu艅

Wysoce prawdopodobne, 偶e nie opublikuj臋 komentarzy, kt贸re:
- obra偶aj膮 autork臋 b膮d藕 czytelnik贸w bloga,
- zawieraj膮 tylko link,
- maj膮 charakter religijny i nawo艂uj膮 do "nawr贸cenia",
- nak艂aniaj膮 do alternatywnych metod leczenia.

Oczywi艣cie od powy偶szej regu艂y s膮 wyj膮tki!
Akceptujmy i darzmy tolerancj膮 siebie nawzajem :)