sobota, 26 października 2019

Malutkie rewolucje.


No. W końcu się wzięłam.
Za co?
Za porządek z szablonem.

Pisaliście mi, że lubicie na prosto i przejrzyście.
Ja odkryłam, że w sumie to nie lubię się babrać w kodzie html.

Zatem z pomocą przyszedł... Szablon systemowy!
Troszkę zabawy z kolorami i czcionkami i, tadadaaa!, jest prosto i elegancko ;)

W najbliższych dniach może Was czasem coś na blogu zaskoczyć, jakieś drobne zmiany czy cuś. Spokojnie, to tylko ja ;) Codziennie po pół godzinki grzebię sobie w silniku szablonu i wydobywam z niego to, co najlepciejsze.

Nic, na dzisiaj koniec zabawy - idę spać. Jutro tomografia. Trzymajcie kciuki! :)

9 komentarzy:

  1. a ja już trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kciuki zawsze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Wolałam poprzedni szablon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go pomalutku ulepszać (póki co widzę, że nie podoba mi się czcionka - zbyt nieczytelna). Mam nadzieję, że z kolejnymi zmianami będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety każdemu nie dogodzę ;) Ale staram się jakoś ten szablon uczynić bardziej przejrzystym :)

      Usuń
  5. A mnie się ten szablon bardzo podoba! Jest właśnie przejrzysty i estetyczny :) Mam nadzieję, że tomografia ok! Pozdrawiam najserdeczniej! Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie sie baaaardzo podoba ten dzisiejszy wygląd bloga.
    Mam nadzieje ze tomografia wyszła ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wysoce prawdopodobne, że nie opublikuję komentarzy, które:
- obrażają autorkę bądź czytelników bloga,
- zawierają tylko link,
- mają charakter religijny i nawołują do "nawrócenia",
- nakłaniają do alternatywnych metod leczenia.

Oczywiście od powyższej reguły są wyjątki!
Akceptujmy i darzmy tolerancją siebie nawzajem :)